Kariéra

Co vás čeká

• kompletní zákaznický servis – odpovědnost za příjem a včasné zpracování objednávek včetně zadávání do informačního systému

• promptní informování vedoucích oddělení a plánovaných akcích či výraznému nárůstu v objednávce oproti pojistným zásobám či běžným prodejům

• sledování a kontrola plnění objednávek zákazníkům a koordinace požadovaného termínu s ostatními odděleními

• kontrola skladových zásob hotových výrobků a návrh na úpravu pojistných zásob u svěřených položek/zákazníků

• sledování zbytkové doby minimální trvanlivosti u výrobků a zboží ve skladu hotových výrobků a informovat vedoucí oddělení o jejich stavu/obrátce

• zajištění potřebné evidence administrativních dokladů souvisejících s objednávkou

• řešení nestandardních administrativních požadavků včetně reklamací a stížností

• zajištění a evidence smluvní dokumentace

• správa ceníků a databáze zákazníků v informačním systému

• zadávání promočních a cenových aktivit do systému a jejich zpětné vyhodnocení

• podpůrné a administrativní činnosti pro obchodní oddělení (zasílání vzorků, katalogů, příprava výrobků a POS na výstavy atd.)

• příjem a kontrola požadavků na vývoj nového výrobku a nastavení potřebných kroků pro dosažení požadovaného cíle tzn. kontrola a evidence plnění jednotlivých kroků odpovědných zaměstnanců, komunikace se zákazníkem atd., k úplnému uvedení výrobku do sériové výroby

• zajištění a kontrola nových grafik a redesignů

• odolnost proti stresu

• a další zajímavá práce přidělená vedoucím oddělení či vedením společnosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

• vzdělání min. SŠ

• praxe na obdobné pozici výhodou

• znalost AJ – B1/B2

• dobrá znalost MS Office (Excel – pokročilá úroveň)

• logické myšlení a selský rozum velkou výhodou

• samostatnost a schopnost přijmout zodpovědnost

• organizační schopnosti

• bezúhonnost a spolehlivost

• proaktivní přístup k řešení problémových situací

• nástup ihned na dobu určitou

Co vám můžeme nabídnout

• zajímavá a tvůrčí práce v dobrém kolektivu

• možnost kariérního růstu v rozvíjející se a prosperující společnosti

• stabilitu ryze české výrobní společnosti

• příjemné pracovní prostředí

• odpovídající a motivační finanční ohodnocení

• roční bonusy

• firemní telefon i k soukromému používání

• flexipassy – příspěvek na kulturní a sportovní aktivity

• závodní stravování

• zajímavé firemní a teambuildingové akce

• občerstvení na pracovišti

Co vás čeká

• kompletní zákaznický servis – příjem a zpracování objednávek včetně zadávání do informačního systému

• kontrola skladových zásob a předání požadavků na výrobu

• zajištění potřebné evidence administrativních dokladů souvisejících s objednávkou

• řešení nestandardních administrativních požadavků včetně reklamací a stížností

• zajištění a evidence smluvní dokumentace

• správa ceníků a databáze zákazníků v informačním systému

• zadávání promočních a cenových aktivit do systému

• podpůrné a administrativní činnosti pro obchodní oddělení (zasílání vzorků, katalogů, příprava výrobků a POS na výstavy atd.)

• odolnost proti stresu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

• vzdělání min. SŠ

• praxe na obdobné pozici

• výhodou znalost AJ

• velmi dobrá znalost MS Excel (pokročilá úroveň), Word, Outlook

• bezúhonnost a spolehlivost

• proaktivnost, pečlivost, spolehlivost a rozhodnost

• organizační schopnosti

• nástup ihned na dobu určitou

Co vám můžeme nabídnout

• zajímavá a tvůrčí práce v dobrém kolektivu

• stabilitu ryze české výrobní společnosti

• příjemné pracovní prostředí

• odpovídající a motivační finanční ohodnocení

• roční bonusy

• firemní telefon i k soukromému používání

• flexipassy – příspěvek na kulturní a sportovní aktivity

• závodní stravování

• zajímavé firemní a teambuildingové akce

• občerstvení na pracovišti

Životopisy zasílejte na personální oddělení:

Martina Ružičková

martina.ruzickova@chocoland.cz